ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ НӨХЦӨЛ
Сүүлийн шинэчлэл: 2025 оны 4-р сарын 14
Хамрах хүрээ: Энэхүү нөхцөл нь [JIN.mn] цахим худалдааны платформ (цаашид “Платформ”) болон түүний хэрэглэгчид болох борлуулагчид болон худалдан авагчдад (цаашид “Та” гэж нийтэд нь нэрлэнэ) хамаарна.
Платформыг ашигласнаар Та энэхүү нөхцлийг хүлээн зөвшөөрч байгаад тооцно.
I. НИЙТЛЭГ ЗААЛТУУД
-
1. Тодорхойлолт
- Платформ – Сэмая Колон ХХК-н ажиллуулж буй www.JIN.mn цахим зах зээл.
- Борлуулагч – Платформ дээр бүртгүүлж бараа, үйлчилгээ борлуулах эрхтэй хуулийн этгээд эсвэл хувь хүн.
- Хэрэглэгч – Платформоор дамжуулан бараа, үйлчилгээ худалдан авч буй хэрэглэгч.
- Захиалга – Хэрэглэгчийн платформ дээр хийсэн бараа эсвэл үйлчилгээний худалдан авалт.
II. ХЭРЭГЛЭГЧДЭД ХАМААРАХ НӨХЦӨЛ
-
1. Бүртгэл ба аюулгүй байдал
- 1.1. Та бүртгүүлэх үедээ үнэн зөв мэдээлэл оруулах үүрэгтэй.
- 1.2. Та өөрийн бүртгэлийн нэр, нууц үгийн аюулгүй байдлыг хариуцах бөгөөд таны бүртгэлээр хийгдсэн бүх үйлдэлд хариуцлага хүлээнэ.
- 1.3. Хэрэв таны бүртгэл хууль бусаар ашиглагдсан гэж үзвэл бидэнд нэн даруй мэдэгдэх шаардлагатай.
-
-
2. ЗАХИАЛГА БА БАТАЛГААЖУУЛАЛТ
- 2.1. Хэрэглэгч нь захиалгын мэдээлэл зөв эсэхийг баталгаажуулах үүрэгтэй.
- 2.2. Бид таны захиалгыг хүлээн авсны дараа и-мэйлээр баталгаажуулна. Энэ баталгаажуулалт нь захиалгыг хүлээн авсныг илэрхийлнэ, харин бид барааг заавал нийлүүлэх үүрэгтэй гэсэн үг биш.
- 2.3. Зарим тохиолдолд (бараа дууссан, системийн алдаа гарсан, буруу үнэ оруулсан) бид захиалгыг цуцлах эрхтэй бөгөөд танд мэдэгдэнэ.
-
-
3. ҮНИЙН БОДЛОГО
- 3.1. Бүх үнэ нь Монгол төгрөгөөр (MNT) илэрхийлэгдсэн бөгөөд татвар болон хүргэлтийн зардал тусдаа тооцогдоно.
- 3.2. Үнийн өөрчлөлт хийгдэх боломжтой бөгөөд шинэ үнэ тухайн бараа дээрх мэдээлэлд тусгагдана.
-
-
4. ТӨЛБӨР, ТӨЛБӨРИЙН АРГУУД
- 4.1. Та төлбөрөө баталгаатай аргаар хийх боломжтой. Үүнд: банкны шилжүүлэг, төлбөрийн системүүд (QPay, SocialPay гэх мэт), картаар төлбөр төлөх арга орно.
- 4.2. Бид таны төлбөрийн мэдээллийг гуравдагч төлбөрийн үйлчилгээ үзүүлэгчийн тусламжтайгаар хамгаалдаг. Бид таны картын мэдээллийг хадгалдаггүй.
-
-
5. ХҮРГЭЛТ БА БАРАА ХҮЛЭЭН АВАХ
- 5.1. Хүргэлтийн хугацаа таны байршил болон захиалгын төрлөөс хамаарна.
- 5.2. Бид барааг зохих хугацаанд хүргэхийг зорьдог ч саатал үүсэх тохиолдолд хариуцлага хүлээхгүй.
- 5.3. Хэрэглэгч нь барааг хүлээн авахдаа гэмтэл, дутагдал байгаа эсэхийг шалгах үүрэгтэй.
-
-
6. БУЦААЛТ, СОЛИЛТ
-
6.1. Ерөнхий нөхцөл
-
6.1.1. Хэрэглэгч дараах тохиолдолд барааг буцаах, эсвэл солих хүсэлт гаргах эрхтэй:
- Захиалсан бараанаас өөр, буруу бүтээгдэхүүн ирсэн
- Бараа эвдэрсэн, гэмтсэн, дутагдалтай байсан
- Бараа тээвэрлэлтийн явцад хохирсон
- Захиалгыг илгээх хугацаанд хэтэрсэн бөгөөд хэрэглэгч буцаах шийдвэр гаргасан
- 6.1.2. Буцаалт хийх эрх нь захиалга хүлээн авсан өдрөөс хойш 7 хоногийн дотор хүчинтэй.
-
6.1.3. Бараа буцаах хүсэлт гаргахын тулд хэрэглэгч дараахийг бүрдүүлнэ:
- Захиалгын дугаар
- Буцаах шалтгааны тайлбар
- Барааны зураг (хэрэв гэмтэлтэй бол)
-
6.2. Буцаалт хүлээн авах нөхцөл
-
6.2.1. Бараа дараах болзолуудыг хангасан тохиолдолд буцаалт хийгдэнэ:
- Анхны сав баглаа боодол, шошго бүрэн хадгалагдсан байх
- Бүтээгдэхүүн хэрэглэгдээгүй, угаагдаагүй байх
- Электрон бараа бол лац задарсангүй байх
- Хувийн хэрэглээний (ариун цэврийн) бараа бол задлаагүй байх
-
6.3. Буцаалтын зардал
-
6.3.1. Бараа буцаах хүргэлтийн зардлыг дараах байдлаар тооцно:
Тохиолдол Зардлыг хариуцах этгээд Буруу/гэмтэлтэй бараа Борлуулагч Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжгүй тохиолдол Хэрэглэгч Захиалга хэтэрсэн/цуцлагдсан Борлуулагч эсвэл Платформ - 6.3.2. Буцаалтын хүргэлтийн зардлыг урьдчилан тооцож, Платформ зохицуулах эрхтэй.
-
6.4. Буцаалтын төлбөрийн буцаалт
- 6.4.1. Буцаах үйл явц баталгаажсаны дараа төлбөрийг 3–10 ажлын өдөрт буцаана.
-
6.4.2. Төлбөр буцаах сувгууд:
- Анхны гүйлгээ хийгдсэн банкны данс
- QPay, SocialPay гүйлгээний данс
- Зөвшөөрсөн тохиолдолд дотоод хэтэвчид шилжүүлнэ
-
6.5. Буцаалт хийгдэхгүй тохиолдол
-
- Бараа хэрэглэгдсэн, гэмтээсэн, эвдрэлийг санаатай үйлдсэн бол
- Барааг буцаах хугацаа (7 хоног) хэтэрсэн
- Хувийн ариун цэврийн бараа, дотуур хувцас, гоо сайхны задласан бүтээгдэхүүн
-
6.6. Гомдол, маргаан шийдвэрлэх
- 6.6.1. Буцаалттай холбоотой маргааныг хамгийн түрүүнд борлуулагч болон хэрэглэгч харилцан шийдвэрлэнэ.
- 6.6.2. Хэрэв 3 хоногийн дотор тохиролцоонд хүрэхгүй бол Платформын дэмжлэгийн баг асуудлыг дотоод журмын дагуу хянан шийдвэрлэнэ.
- 6.6.3. Хэрэглэгч гомдлын шийдвэрт сэтгэл ханамжгүй бол Монгол Улсын хууль эрх зүйн байгууллагад хандах эрхтэй.
III. БОРЛУУЛАГЧДАД ХАМААРАХ НӨХЦӨЛ
-
1. Борлуулагчийн бүртгэл ба баталгаажуулалт
- 1.1. Борлуулагч нь өөрийн бизнесийн нэр, регистрийн дугаар, банкны мэдээлэл, барааны төрөл зэргийг бүртгүүлнэ.
- 1.2. Платформ нь борлуулагчийн эрхийг идэвхжүүлэхээс өмнө бизнесийн үнэн зөв байдал, барааны хууль ёсны байдалд хяналт тавих эрхтэй.
-
-
2. Бараа байршуулах журам
- 2.1. Борлуулагч нь барааны үнэн зөв зураг, тайлбар, үнэ болон нөөцийн мэдээллийг байршуулах үүрэгтэй.
- 2.2. Худал, хуурамч мэдээлэл тавьсан тохиолдолд Платформ эрхийг түдгэлзүүлнэ.
-
-
3. Захиалга боловсруулах ба хүргэлт
- 3.1. Борлуулагч нь захиалгыг 1–3 хоногийн дотор хүлээн авч, хүргэлтэд бэлдэнэ.
- 3.2. Хүргэлтийг Платформын дотоод эсвэл хамтрагч логистик үйлчилгээ үзүүлж болно.
- 3.3. Хүргэлтийн саатал, барааны гэмтэл, алдагдалд борлуулагч хариуцлага хүлээнэ.
-
-
4. Санхүүгийн харилцаа
- 4.1. Захиалга бүрийн төлбөрийг Платформ зуучлан хүлээн авч, 3–7 ажлын өдөрт борлуулагчийн данс руу шилжүүлнэ.
- 4.2. Платформ үйлчилгээний шимтгэл (жишээ нь 5–10%) авдаг бөгөөд үүнийг урьдчилан тохирно.
IV. ПЛАТФОРМЫН ЭРХ ЗҮЙН БАЙДАЛ
-
1. Оюуны өмч ба зохиогчийн эрх
- 1.1. Платформын дизайныг хуулбарлах, код, загвар, лого-г зөвшөөрөлгүй ашиглахыг хориглоно.
- 1.2. Борлуулагч өөрийн байршуулсан агуулгын зохиогчийн эрхийг хариуцна.
-
-
2. Мэдээллийн аюулгүй байдал
- 2.1. Бүх хэрэглэгчийн мэдээллийг нууцлан хадгалах үүрэгтэй.
- 2.2. Платформ нь мэдээллийн алдагдлыг багасгах технологийн шийдэл ашигладаг.
-
-
3. Хариуцлагаас татгалзах
- 3.1. Платформ нь гуравдагч талын үйлдэл (борлуулагч, хүргэлт, банк)-ээс үүдсэн аливаа шууд бус хохирлыг хариуцахгүй.
- 3.2. Системийн доголдлоос болж гарах сааталд бид уучлал хүсэх боловч хууль ёсны хариуцлага хүлээхгүй.
-
-
4. гуравдагч талын холбоос
- 4.1. Манай вэбсайт нь бусад вэбсайтад холбосон холбоос агуулж болно.
- 4.2. Эдгээр холбоосоор хандах нь таны эрсдэл бөгөөд бид гуравдагч талын агуулга, үйлчилгээний хариуцлагыг хүлээхгүй.
V. ЭЦСИЙН ЗААЛТУУД
-
1. Үйлчилгээний нөхцөлийн өөрчлөлт
- 1.1 Бид энэхүү нөхцөлд шаардлагатай өөрчлөлт оруулах эрхтэй.
- 1.2. Өөрчлөлтүүд нь вэбсайт дээр байршуулснаар хүчин төгөлдөр болно.
- 1.3. Та вэбсайтыг үргэлжлүүлэн ашигласнаар шинэ нөхцлийг хүлээн зөвшөөрсөнд тооцно.
-
-
2. Хууль эрх зүй
- 2.1. Маргаантай асуудлыг талууд харилцан зөвшилцөх бөгөөд зөвшилцөлд хүрэхгүй тохиолдолд шүүхээр шийдвэрлэнэ.